Üsküdar Postası Gazetesi - Üsküdar yerel haberlerini ve güncel olayları gazetemizden takip edebilirsiniz...

Üsküdar'ın Kalp Sağlığı Kontrol Altında

T.C. Sağlık Bakanlığı`nın desteği ile yürütülen "Kalbinizi koruyun, İçinde sevdikleriniz var" kampanyası kapsamında geçt...

Mustafa Kara'dan Mevlit Kandili mesajı......

Üsküdar Belediye Başkanı Mustafa Kara, mübarek Mevlit Kandili dolayısıyla bir kutlama mesajı yayınladı....

Bugün ki Üsküdar

Üsküdar, Marmara Denizi ile Boğaz sularının birleştiği yerde Kocaeli Yarımadası'nın ucunda Kadıköy, Beykoz ve Ümraniye i...

Üsküdar Kadın Muhtarları misafir etti

Kadın Muhtarlar Derneği üyeleri Üsküdar Belediye Başkanı Hilmi Türkmen'in misafiri oldu....

Ramazan'ın ilk Teravihi'ne yetiştirildi

Üsküdar Güzeltepe'de bulunan Birlik Camii Ramazan ayının ilk Teravihi'ne yetiştirildi....

Erdoğan'dan Üsküdar'da sürpriz toplantı

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Üsküdar'da bulunan Bağlarbaşı Kültür Merkezi'nde açıklanan resmi programı haricinde bir t...

Üsküdar'a Dünyanın Her Yerinden Ödül Yağıyor!...

Üsküdar Belediyesi Vatandaş İlişkileri Yönetimi CIRM (Citizen Relationship Management) Eylül ayında aldığı 3 ayrı ödülle...

Üsküdar'da icradan satılık bina!

Üsküdar'da icradan satılık bina! 2 milyon 800 bin TL'ye!...

Aziz Mahmud Hüdayi Türbesi'nin restorasyonda son a...

İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, Aziz Mahmud Hüdayi Hazretleri Türbesi'nin Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı ...

Güzeltepe'de cemaat bitti cami bitmedi

Cami yapmak için kurulan dernek, 19 yıldır camiyi bitiremedi, dükkanları bitirip kiraya verdi......

"Üsküdarlı olmak bir ayrıcalıktır"

ÜSKÜDAR Belediye Başkan Yardımcısı Hasan Ekmen, çalışmalarıyla ilgili olarak Üsküdar gazetesine açıklamalarda bulundu.
Tarih : 08 Eylül 2009, 19:40
Kategori : Üsküdar
Yazı Boyutu : 14 Punto 16 Punto 18 Punto

ÜSKÜDAR Belediye Başkan Yardımcısı Hasan Ekmen, çalışmalarıyla ilgili Üsküdar Gazetesine özel açıklamalarda bulundu. Ekmen, göreve geldikleri günden itibaren, belediye hizmetlerinden yepyeni bir anlayış başlattıklarını söyleyerek, “Tek amacımız, 583 bin Üsküdarlı’ya layık olduğu hizmet vermek” olduğunu belirtti.

Bize kendinizden bahseder misiniz?
1971’de Giresun’da dünyaya geldim. Anadolu Üniversitesi Bankacılık Sigortacılık İşletme mezunuyum. MUSİAD’da görev yaptım. Bahçeşehir Üniversitesi Siyaset Okulu’nda okudum. AKP siyaset okulunda eğitim aldım. AKP Fatih İlçe Kurucu Yönetim Kurulu Üyeliği, AKP Üsküdar İlçe Başkan Yardımcılığı ve teşkilat başkanlığı yaptım. MUSİAD, İSAD, SAGEM, Giresun Dernekler Birliği, Hasta Hakları Derneği Şehit Polis Aileleri Derneği gibi kuruluşlarda üye ve yönetici olalarak görevlerde bulundum. Aynı zamanda İstanbul Adli Yargı Adalet Komisyonu’nda bilirkişi olarak görev yapmaktayım. Yabancı dil olarak İngilizce ve Arapça biliyorum. Evli ve 1 çocuk babasıyım.

Belediye Başkan Yardımcılığınıza bağlı birimler hangileri?
Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü, Temizlik İşleri Müdürlüğü, Destek Hizmetleri Müdürlüğü. Ayrıca Halkla İlişkiler Müdürlüğüne de destek veriyoruz.

Çalışmalarınız hakkında bilgi verir misiniz?
Bu dönemde vatandaşımızın daha temiz bir Üsküdar’da yaşaması için elimizden geleni yapacağız. Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne bağlı 78 araç ve 620 personeli ile 2.600 sokak, 212 cadde, 23 pazar yerini temizliyoruz. Üsküdar’da günde 550 ton çöp toplanmaktadır. Ayrıca bir ekibimiz ibadethane ve okullarımızı temizlemektedir. Yeni bir uygulama olarak Üsküdar’da sahipsiz cami tuvaletlerini temizlemeye başladık. Üsküdar’daki 198 camiden günde 10 tanesini temizliyoruz.

Ruhsat Denetim Müdürlüğümüzdeki bürokrasiyi azaltmak için çalışmalar yaptık. Vatandaşlarımızın bir birimden diğerine gitmesini önleyerek, işlemlerini kolaylaştırdık. Destek Hizmetler Müdürlüğümüzce 28 binamızda bakım, onarım, temizlik ve bunun gibi idari işler yapıyoruz. Bu dönem yeni bir uygulama başlatıyoruz. Bunun adı ‘Süper Hizmet Masaları’. Vatandaş gelerek tüm işlemlerini burada yapacak. Üsküdarlılar’ın daha kaliteli, daha modern hizmet alması için bunu başlattık.

Mali Hizmetler Müdürlüğü’ne (Emlak Müdürlüğü) gelen vatandaşlarımıza çay, meşrubat, su gibi ikramlar başlattık. Bu konuda yoğun bir teşekkür mesajları geldi. Bu dönem tarihi mahallelerde şölenler yapılacak. İlki Bulgurlu Mahallesi’nde ‘Pilav Şenliği’yle başlatıldı.

Otobüslerimizi giydirdik. Tarih ve Kültür şehri Üsküdar, konseptinde Üsküdar’ı tanıtıyoruz. Valide Atik Külliyesi, III. Ahmet Çeşmesi, Kızkulesi, Beylerbeyi Sarayı’na geziler düzenliyoruz. Kuzguncuk Cami ve Kilisesi ile tarih, kültür ve dostluk mesajı vermek istiyoruz.

‘Üsküdar’ı Gezerken’ projesiyle, tarihi ve turistik yerleri Üsküdarlılar’a ve okullar açılınca öğrencilerimize gezdireceğiz. Üsküdarlılar’ın Üsküdar’ı yakından tanımalarını istiyoruz. Şu ana kadar 4.800 Üsküdarlıya Çanakkale’yi gezdirdik. Hergün 1 otobüsle, haftada 6 gün halkımıza Çanakkale’yi gezdiriyoruz. Gezi sırasında sabah kahvaltısı ve öğle yemeği, ayrıca bir tanıtım CD’si veriyoruz.
Tarih ve kültürümüzü yansıtan portlerle Üsküdarımızı süslemeye başladık. İlkine Belediye binamızda başlandı.

Tarih ve sanatsal sergiler açmaya devam edeceğiz. Tek amacımız, 583 bin Üsküdarlı’ya layık olduğu hizmeti vermek. Üsküdar halkına ‘Ben Üsküdarlıyım’ deme alışkanlığını, Üsküdarlı olma ayrıcalığını hissettirmek istiyoruz.