Üsküdar Postası Gazetesi - Üsküdar yerel haberlerini ve güncel olayları gazetemizden takip edebilirsiniz...

Üsküdar'da 23 Nisan 4 gün sürecek!

Üsküdar Belediyesi, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle çocuklara özel etkinlikler hazırladı....

Referandumun gerçek kazananları

Referandumda görev yapan görevlilerin ücretleri 18 Ekim'den itibaren ödenecek......

Üsküdar Belediyesi'ne Büyük Onur

Üsküdar Belediyesi, iş dünyasındaki üstün performansları onurlandıran en prestijli organizasyonlardan olan Uluslararası ...

'Dumansız Hava Sahası' Denetimleri Sürüyor......

Kapalı alanlarda sigara içme yasağının başladığı 19 Temmuz'dan bu yana Üsküdar Belediyesi Zabıta ekipleri ile Emniyet te...

Harem Otogarı'nda Eylem

Üsküdar Harem Otogarı'ndaki yazıhane sahipleri eylem yaptı....

Üsküdar'a Ramazan-ı Şerif Bereketi geldi

İstanbulluların hayallerini süsleyen Üsküdar'da ''Hayallerimizdeki Ramazan'' başlıyor...

Üsküdar'da taksicilik yaparken yakalandı

Beykoz'da geçtiğimiz haziran ayında gasp ettiği taksiyle, Üsküdar'da taksicilik yapmaya başlayan Remzi K. önceki gün bir...

Kuzguncuk Vapur İskelesi Kapatılacak

Üsküdar Kuzguncuk Vapur İskelesi, restorasyon ve yenileme çalışmaları nedeniyle 15 Mayıs 2011 Pazar günü son seferden so...

ÜSKÜDAR'DA RAMAZAN

Her Gün 20 Bin Kişi Üsküdar Belediyesi'nin Sofralarında İftarını Açacak....

Üsküdar Meydan'ında Üniversitesini tanıttı...

Kütahya Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) Rektörü Prof. Dr. Ahmet Karaaslan, Üsküdar İskele Meydanında, Dumlupınar Üniversit...

"Üsküdarlı olmak bir ayrıcalıktır"

ÜSKÜDAR Belediye Başkan Yardımcısı Hasan Ekmen, çalışmalarıyla ilgili olarak Üsküdar gazetesine açıklamalarda bulundu.
Tarih : 08 Eylül 2009, 19:40
Kategori : Üsküdar
Yazı Boyutu : 14 Punto 16 Punto 18 Punto

ÜSKÜDAR Belediye Başkan Yardımcısı Hasan Ekmen, çalışmalarıyla ilgili Üsküdar Gazetesine özel açıklamalarda bulundu. Ekmen, göreve geldikleri günden itibaren, belediye hizmetlerinden yepyeni bir anlayış başlattıklarını söyleyerek, “Tek amacımız, 583 bin Üsküdarlı’ya layık olduğu hizmet vermek” olduğunu belirtti.

Bize kendinizden bahseder misiniz?
1971’de Giresun’da dünyaya geldim. Anadolu Üniversitesi Bankacılık Sigortacılık İşletme mezunuyum. MUSİAD’da görev yaptım. Bahçeşehir Üniversitesi Siyaset Okulu’nda okudum. AKP siyaset okulunda eğitim aldım. AKP Fatih İlçe Kurucu Yönetim Kurulu Üyeliği, AKP Üsküdar İlçe Başkan Yardımcılığı ve teşkilat başkanlığı yaptım. MUSİAD, İSAD, SAGEM, Giresun Dernekler Birliği, Hasta Hakları Derneği Şehit Polis Aileleri Derneği gibi kuruluşlarda üye ve yönetici olalarak görevlerde bulundum. Aynı zamanda İstanbul Adli Yargı Adalet Komisyonu’nda bilirkişi olarak görev yapmaktayım. Yabancı dil olarak İngilizce ve Arapça biliyorum. Evli ve 1 çocuk babasıyım.

Belediye Başkan Yardımcılığınıza bağlı birimler hangileri?
Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü, Temizlik İşleri Müdürlüğü, Destek Hizmetleri Müdürlüğü. Ayrıca Halkla İlişkiler Müdürlüğüne de destek veriyoruz.

Çalışmalarınız hakkında bilgi verir misiniz?
Bu dönemde vatandaşımızın daha temiz bir Üsküdar’da yaşaması için elimizden geleni yapacağız. Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne bağlı 78 araç ve 620 personeli ile 2.600 sokak, 212 cadde, 23 pazar yerini temizliyoruz. Üsküdar’da günde 550 ton çöp toplanmaktadır. Ayrıca bir ekibimiz ibadethane ve okullarımızı temizlemektedir. Yeni bir uygulama olarak Üsküdar’da sahipsiz cami tuvaletlerini temizlemeye başladık. Üsküdar’daki 198 camiden günde 10 tanesini temizliyoruz.

Ruhsat Denetim Müdürlüğümüzdeki bürokrasiyi azaltmak için çalışmalar yaptık. Vatandaşlarımızın bir birimden diğerine gitmesini önleyerek, işlemlerini kolaylaştırdık. Destek Hizmetler Müdürlüğümüzce 28 binamızda bakım, onarım, temizlik ve bunun gibi idari işler yapıyoruz. Bu dönem yeni bir uygulama başlatıyoruz. Bunun adı ‘Süper Hizmet Masaları’. Vatandaş gelerek tüm işlemlerini burada yapacak. Üsküdarlılar’ın daha kaliteli, daha modern hizmet alması için bunu başlattık.

Mali Hizmetler Müdürlüğü’ne (Emlak Müdürlüğü) gelen vatandaşlarımıza çay, meşrubat, su gibi ikramlar başlattık. Bu konuda yoğun bir teşekkür mesajları geldi. Bu dönem tarihi mahallelerde şölenler yapılacak. İlki Bulgurlu Mahallesi’nde ‘Pilav Şenliği’yle başlatıldı.

Otobüslerimizi giydirdik. Tarih ve Kültür şehri Üsküdar, konseptinde Üsküdar’ı tanıtıyoruz. Valide Atik Külliyesi, III. Ahmet Çeşmesi, Kızkulesi, Beylerbeyi Sarayı’na geziler düzenliyoruz. Kuzguncuk Cami ve Kilisesi ile tarih, kültür ve dostluk mesajı vermek istiyoruz.

‘Üsküdar’ı Gezerken’ projesiyle, tarihi ve turistik yerleri Üsküdarlılar’a ve okullar açılınca öğrencilerimize gezdireceğiz. Üsküdarlılar’ın Üsküdar’ı yakından tanımalarını istiyoruz. Şu ana kadar 4.800 Üsküdarlıya Çanakkale’yi gezdirdik. Hergün 1 otobüsle, haftada 6 gün halkımıza Çanakkale’yi gezdiriyoruz. Gezi sırasında sabah kahvaltısı ve öğle yemeği, ayrıca bir tanıtım CD’si veriyoruz.
Tarih ve kültürümüzü yansıtan portlerle Üsküdarımızı süslemeye başladık. İlkine Belediye binamızda başlandı.

Tarih ve sanatsal sergiler açmaya devam edeceğiz. Tek amacımız, 583 bin Üsküdarlı’ya layık olduğu hizmeti vermek. Üsküdar halkına ‘Ben Üsküdarlıyım’ deme alışkanlığını, Üsküdarlı olma ayrıcalığını hissettirmek istiyoruz.